Whatsapp Tekstil Kursları Destek Hattı

Cacharel'den dev ciro hedefi

Türkiye pazarına 1995 yılında Aydınlı Grup ile giriş yapan Cacharel, 2013 yılında Türkiye pazarında 35 milyon TL, yurt dışında ise 50 milyon TL ciro bekliyor. 2012 yılında toplamda 71 milyon TL olan cirosunu 2013 yılında yüzde 20 konsolide büyümeyle 85 milyon TL’ye çıkarmayı hedefliyor

 

Rusya, Azerbaycan, Kazakistan, İran, Irak, Ukrayna, Suriye ve Lübnan gibi yakın pazarlar ve komşu ülkelerde Aydınlı Grup’un tüm ticari haklarına sahip olduğu marka, 20’si Türkiye, 34’ü yurt dışı olmak üzere dünya genelinde 54 mağazaya sahip. 2012 yılını Türkiye’de 30, yurt dışında 41 olmak üzere toplamda 71 milyon TL ciro ile kapatan Cacharel, 2015’in sonuna kadar Türkiye’de 50 milyon TL ciro ile yüzde 66’lık büyüme ve yurt dışında 85 milyon TL ciro ile yüzde 107’lik bir büyüme hedefliyor.

Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan “Aydınlı Grup olarak U.S. Polo Assn, Pierre Cardin ve Cacharel olmak üzere sahip olduğumuz 3 markanın konumlandırmasını gerek yurt dışında gerekse Türkiye’de ayrı segmentlere yapıyoruz. Cacharel’i ‘affordable luxury’ yani satın alınabilir lüks olarak konumlandırıyoruz, sadece ürün değil aynı zamanda hizmet de satıyoruz. Yüksek kalite, detaylara verilen önemle beraber uluslararası standartlara sahip, Fransız markası olan Cacharel için Türkiye ve dış pazarlarda mevcut yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Önümüzdeki yıl, 8’i yurt dışı, 5’i Türkiye olmak üzere toplam 13 yeni mağazayla hizmet vermeyi ve toplam metrekaremizi Türkiye’de 4 bin, yurt dışında 6 bin metrekareye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. 

9 ülkede lider pazar Türkiye
Aydınlı Grup’un 9 ülkede tüm ticari haklarına sahip olduğu Cacharel, cirosunun yarısını Türkiye pazarından elde ediyor. Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan “Türkiye pazarına girdiğimiz 1995 yılından bu yana Cacharel’e karşı yoğun bir ilgi var. Cacharel’in takım elbise, gömlek ve dış giyim grupları özellikle ön planda” şeklinde konuştu.