DeFacto, dünya markası olma vizyonu ile yurtdışı yatırımlarını sürdürüyor.
DeFacto, Kazakistan’daki hizmet noktalarını artırmaya devam ediyor. DeFacto’nun Kazakistan’da 10’uncu, Almatı’daki 5’inci yatırımı olan mağaza, markanın yeni ‘inovatif mağaza konsepti’ ile hayata geçirdiği ilk yurt dışı mağazası olma özelliği taşıyor.
‘Akdeniz Rahatlığı’ mottosu ile perakende tekstil sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, dünya markası olma vizyonu ile yurtdışı yatırımlarını sürdürüyor. Marka, son olarak yurtdışındaki odak noktalarından biri olan Kazakistan’da 10’uncu mağazasının açılışını gerçekleştirdi.
2012 yılında Kazakistan’a yatırım yapmaya başlayan DeFacto, Almatı’da 5’inci, Kazakistan’da ise 10’uncu mağazasında Kazak halkına hizmet vermeye başladı. Globallik yolunda emin adımlarla ilerleyen DeFacto, Almatı’daki yeni mağazasında 1.200 metrekarelik alanda müşterileri ile bir araya geliyor.
Her sezon yeni koleksiyonları ile moda tutkunlarının beğenisini toplayan DeFacto’nun yeni mağaza tasarımı ile tüketiciler mağaza içinde rahatlıkla dolaşabiliyor, dilediği ürüne kolayca ulaşabiliyor ve deneyebiliyor. Geniş koridorların yanı sıra engelliler için yürüyüş yolu gibi hayatı kolaylaştıran projelerinde hayata geçirildiği ‘inovatif mağaza konsepti’nde, enerji ve elektrik tasarrufu sağlayan ürünlerin kullanılmasının yanı sıra geniş kabinler, bekleme alanları ve talbet bilgisayarlar da yer alıyor. Defacto Perakende Grup Başkanı İhsan Ateş, “Bir dünya markası olma vizyonumuz doğrultusunda müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak adına büyük bir emek harcıyoruz. İnovatif mağaza konseptini de bu nedenle geliştirdik. Gelecek dönemde farklı projeler ve yatırımlarla Kazakistan’daki varlığımızı sürdüreceğiz” dedi.
Kurulduğu 2003 yılından bu yana rahatlığından ödün vermeden, her ortamda şık ve modern görünmek isteyenlere uygun koleksiyonlar tasarlayan DeFacto, müşterilerine daha yakın olabilmek ve daha fazla lokasyonda hizmet verebilmek adına çalışmalarını sürdürüyor.
gercekgundem.com