Kimya ve tekstil sektöründe faaliyet gösteren Safari Tekstil ve Kimyevi Maddeler Tic. A.Ş'nin multibrand mağazalar zinciri olan G-Lingerie, 2017 senesinde 5 milyon TL yatırım yaparak 60 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. İlk mağazasını açtığı Kasım 2014'den bugüne toplam 33 mağazaya ulaşan G-Lingerie, 2016 yılında cirosunu, %170 oranında artırdı.
G-Lingerie, Avrupa'nın dev iç giyim grupları olan Hanes Group, PD Group ve Golden Lady bünyesindeki pazar lideri markaları mağazalarında buluşturuyor. Türkiye'de multibrand konseptiyle mağazalaşmaya 2014 yılında başlayan G-Lingerie; iç giyim, çorap ve mayoda dünya genelinde toplam ciro hacmi 14 milyar dolar olan, 24 dünya markasını bir arada sunuyor.
Perakende sektöründeki durgunluğa rağmen G-Lingerie mağazalarındaki performansın çok iyi olduğunu belirten Safari-Klip Tekstil Kurucu Başkanı Ratip Veysi, 5 yıl içinde 148 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerinin altını çizdi ve şunları söyledi: "Biz pazarlamanın 5 P'si olarak adlandırılan ürün, fiyat, müşteri, mekân ve tanıtım (product, price, people, place, promotion) dengesini sırasıyla gözettiğimiz için perakende sektörünün içinde olduğu durgunluğu yaşamıyoruz. Bu 5 P'nin bir tanesini dahi hatalı veya eksik yaparsanız ya da sürekli geliştirmezseniz sistemin başarılı olmayacağı düşüncesindeyim. G-Lingerie olarak şu anki başarımız, bu dengeleri iyi gözetmemizden kaynaklanıyor."
Dünyada iç giyim ve çorap kategorilerinde toplam ciro hacmi 14 milyar dolar olan 3 grupla işbirliği yaptıklarını ifade eden Veysi; "İşbirliği yaptığımız Hanes Group, PD Group ve Golden Lady'nin birbiriyle rakip olan markalarını mağazalarımızda bir araya getiriyoruz. Geçtiğimiz yılın aynı dönemi ile karşılaştırırsak 2016'nın son çeyreğinde satış rakamlarımızı %170 oranında artırdık. Bu ay Nişantaşı City's mağazamızı hizmete açtık. Yeni yılda ise İstanbul'da Galleries La Fayette, Antalya ve İzmir'de mağazalar açarak %150 büyüme öngörüyoruz.
"Tüm beden tiplerine uygun teknolojik ürünler sunuyoruz"
Glingerie bünyesinde bulunan markaların son teknoloji ile üretilmiş tasarımlarını dünya ile aynı fiyata mağazalarında bulundurmalarının yanı sıra bu markaların yeni modellerini de yurtdışı ile aynı anda beğenilere sunduklarının altını çizen Glingerie Pazarlama ve Satış Direktörü Faruk Kaynar ise şunları söyledi: "Müşterilerimize 42 farklı beden ve cup ölçüsü sunuyoruz. Fransa'dan DIM, Sans Complex; İngiltere'den Gossard ve Berlei; İtalya'dan Lovable, Filodoro ve Amerika'dan Wonderbra ve Maiden Form gibi dünyanın en iyi markaları ile çalışıyoruz. Bu markaların her biri farklı bir alanda ihtisaslaşmış durumda. İki beden büyüten sütyen, iki beden küçülten sütyen, 14 günde, 1 beden incelten korse veya iz yapmayan dantelli külot gibi tasarımlarla kadınlar için fonksiyonel çözümler oluşturuyoruz. Bu yılki en büyük yeniliğimiz Lovable markamızın 28 günde göğüsleri dirilten sütyeninin bu süreyi 14 güne indirmiş olması. Aynı zamanda bu yıl, büyük göğüslerde üst seviyede toparlama ve destek sağlayan ürünleriyle beğeni kazanan Amerikan Playtex markasıyla da çalışmaya başladık."
haberler.com