Louis Vuitton, UNICEF'e destek amacıyla Millie Bobby Brown ile işbirliği içinde hazırladığı yeni “Silver Lockit” 2024 koleksiyonunu sunuyor.
Louis Vuitton, UNICEF* ile ortaklığının bir parçası olarak, aynı zamanda UNICEF İyi Niyet Elçisi olan, Marka Elçisi Millie Bobby Brown ile işbirliği içinde oluşturulan yeni Silver Lockit 2024 koleksiyonunu sunuyor. Millie Bobby Brown, Louis Vuitton'un yardıma ihtiyacı olan çocuklara destek verme misyonu kapsamında UNICEF’e olan bağlılığını bir kez daha gösteren bu yılki koleksiyonun tasarımlarının yüzü oluyor.
Daha önceki edisyonlarda olduğu gibi, bu koleksiyondaki parçalarda da LEARN kelimesiyle işlenmiş minyatür bir kilit yer alıyor. LEARN terimi Millie için büyük bir anlam taşıyor, çünkü bu terim, çocukların hakları ve refahı konusunda farkındalık yaratmaya yönelik eylemlerine ışık tutuyor ve her zaman çocukların büyüyebileceği, öğrenebileceği, korunabileceği ve gelişebileceği daha iyi bir dünyayı savunuyor.
Millie Bobby Brown bu yeni iş birliğine ilişkin duygularını “Bu projenin bir parçası olmaktan ve bu yeni Silver Lockit koleksiyonunun tasarımına katkıda bulunmaktan ve aynı zamanda benim için son derece değerli olan bir kuruluşu desteklemekten büyük gurur duyuyorum. Dileğim tüm çocukların eğitime erişiminin sağlanmasıdır” sözleriyle ifade ediyor.
Louis Vuitton, her yıl yeni edisyonlar sunan Silver Lockit koleksiyonunun satışları aracılığıyla 2016 yılından bu yana UNICEF için 22 milyon dolardan fazla bağış topladı. Satın alınan her Silver Lockit bileklik için UNICEF'e 100 dolar, satın alınan her Silver Lockit küpe ve yeni kolye ucu için ise 200 dolar bağışlanıyor.
Yeni koleksiyon 30 Mayıs 2024 tarihinden itibaren dünya çapındaki mağazalarda satışa sunuluyor. Bu yeni Silver Lockit koleksiyonunun kampanyası 31 Mayıs 2024 tarihinden itibaren Louis Vuitton sosyal kanallarında duyurulacak.
*UNICEF herhangi bir şirketi, markayı, ürünü veya hizmeti desteklememektedir.
LOUİS VUİTTONUNICEFMİLLİE BOBBY BROWN
https://vogue.com.tr/moda-haber/iyilik-icin-tasarlamak