Tween’in logosunu Asya ve Avrupa arasında köprü konumunda yer alan İstanbul’dan esinlenerek, İngilizce “between” (arasında) anlamını çağrıştıracak şekilde Tween olarak değiştirdi. Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Tween markasıyla Londrave Tokyo gibi dünya moda başkentlerindeki etkinliklerini artırmayı planladıklarını söyledi. Orakçıoğlu, şöyle konuştu: “Biz bu hedefe ulaşmak için tasarım ve üretimteknolojilerinde dünyanın 1 numaralı tasarımcısıyla çalışmaya başladık. Şu ana kadar 3 milyon dolarlık yatırım yaptık. Pierangelo Tween’in koleksiyonunu oluştururken renklerin dilinden yararlandı. Renkler dünyanın her yerinde en kolay anlaşılır iletişim dilidir. Hazırlanan yeni koleksiyonumuzda her bir koleksiyonfarklı renklerle ifade edildi.” Orakçıoğlu, “Pierangelo aynı zamanda iplik teknolojileri konusunda uzman. Osmanlı sultanlarının giydiği moher kumaşı yeniden kullanmaya başladı. Kuru kalma özelliğiyle bilinen bu kumaşın üretimi için Türk ve Japon teknolojilerini bir araya getirerek çalışıyoruz. Yapıştırma pantolon da ilklerimizden biri” diye konuştu. Orakçıoğlu, yeni kreasyon sunumunu, Tokyo, Milano, Londra gibi moda başkentlerinde de tanıtacaklarını ifade etti.